Het is nu do maart 28, 2024 7:48 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Gegevens Duitse gesneuvelde militairen. 
Auteur Bericht
Cupvis
Bericht Gegevens Duitse gesneuvelde militairen.
In ons dorp Wouw (Noord-Brabant, tussen Bergen op Zoom en Roosendaal) zijn in oktober 1944 83 Duitse militairen gesneuveld. Van 56 zijn de namen bekend en de anderen (27) zijn onbekend. Van deze 56 militairen heb ik al wel de foto's van hun grafsteen in Ysselsteyn, maar nu wil ik graag meer weten over deze personen. Heb getracht bij de "Volksbund Deutsche Kriegsgräberfürsorge", maar krijg daar niets van de weten. Wie weet waar en hoe ik gegevens van deze personen kan opvragen of verkrijgen??


za jun 12, 2010 1:37 pm
Harro
Bericht 
Als je via de online database van de Volksbund naam, geboorteplaats, geboortedatum en overlijdensdatum hebt vraag dan bij de Deutsche Dienststelle (WASt) hun dossiers op. Gewoon het online aanvraag formulier invullen.

http://www.dd-wast.de/

Dat dan wel 56 keer en 56 keer zo'n 8 tot 24 euro maar dat is de consequentie van je speurtocht.

Succes


za jun 12, 2010 1:51 pm
Dennis N
Bericht 
En heel veel geduld aangezien ik op de laatste 2 A4'tjes 9 maanden moest wachten!


zo jun 13, 2010 10:53 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group