Het is nu do maart 28, 2024 9:32 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
De voorzitter is weg, lang leve de voorzitter! 
Auteur Bericht
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht De voorzitter is weg, lang leve de voorzitter!
We schrijven 1999, een 18 jarige kereltje besluit dat het wel leuk zou zijn om website'tje te beginnen over vliegtuigen. Het begin van een verslavende hobby, namelijk websites bouwen. Een jaar later, in 2000, werd Go2War2.nl geboren. Frank van der Drift besloot maar eens een website te bouwen over de Tweede Wereldoorlog. In 2002 werd vervolgens STIWOT opgericht, vorig jaar vierden we ons 5 jarig jubileum, waarbij Frank al te kennen gaf liever een stapje terug te doen.

Nu is het niet niks om een vervanger voor de oprichter van de stichting te vinden, na lang zoeken heeft STIWOT die gevonden in Barry van Veen. Barry was al een tijdje bestuurslid maar heeft tot ons genoegen besloten de voorzittershamer van Frank over te nemen. Het stapje terug dat Frank heeft gedaan was maar een klein stapje, hij blijft uiteraard betrokken bij STIWOT en hij blijft als penningmeester in het bestuur zitten.

Frank, ik denk dat ik namens iedereen spreek die maar een beetje kennis heeft genomen van de STIWOT websites: bedankt voor het pionierswerk. Bedankt voor de leiding die je gaf aan een steeds professioneler wordende stichting. Dank voor het verschaffen van een zinnige hobby voor mij en voor velen met mij. Je zou er haast sentimenteel van worden...

Het is lang geleden dat jij mij, na een mailtje met een aanbod van mijn kant, meteen bestookte met o.a. het verzoek tot herbouwen van Go2War2.nl en het opzetten van Oorlogsmusea.nl. In die 5 jaar heb ik veel zien veranderen, maar jij bleef aan het roer. Het is jammer dat je geen voorzitter meer zult zijn, maar ik ben blij dat je nog gewoon in het bestuur blijft zitten en dat er nu een goede opvolger is gevonden.

Dan onze nieuwe voorzitter. Aan Barry de taak om STIWOT verder te laten groeien dan waar we nu staan. Alle medewerkers hebben er het volste vertrouwen in dat dit gaat lukken. Zo zie je maar dat je als vrijwilliger kan beginnen en via het projectleiderschap en een bestuursfunctie zo voorzitter wordt...

Frank, bedankt voor al je inzet en succes met je penningmeesterschap! Barry, veel succes, maak er wat moois van.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen Koppes

PS: Ook vrijwilliger worden, kijk eens naar onze vacatures!

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


za jan 19, 2008 10:57 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Gerd

Geregistreerd:
za mei 22, 2004 10:36 am
Berichten: 1133
Woonplaats: Tollembeek, België
Bericht 
Mooie woorden, Jeroen. Ik kan me daar alleen maar volmondig bij aansluiten!!!


za jan 19, 2008 11:08 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Hear, Hear :mrgreen:

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


za jan 19, 2008 11:20 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Ik sluit me volledig bij Jeroen aan!

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


zo jan 20, 2008 12:22 am
Profiel
Bestuur STIWOT
Ewoud

Geregistreerd:
vr apr 16, 2004 7:05 pm
Berichten: 1024
Woonplaats: Amsterdam
Bericht 
Mooi stukje... Amen! :)

_________________
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)


zo jan 20, 2008 12:31 am
Profiel WWW
muncio
Bericht 
Succes en van mij alle zegen :P


zo jan 20, 2008 1:48 am
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
K.J. Koster schreef:
Ik heb het volste vertrouwen in Barry. En ik ben, en ik hoop velen, bereid om je volledig te steunen in je voorzitterschap en de verdere groei van Stiwot naar .........


"Enthousiasme verspreidt zich als rimpels over het water."


zo jan 20, 2008 4:10 am
Profiel
John S.
Bericht 
In heb er ook het volste vertrouwen in. Hang tough Barry !!!


zo jan 20, 2008 10:08 am
-Spitfire-
Bericht 
Succes, Barry! :D


zo jan 20, 2008 12:49 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Barry

Ik heb al de eer gehad om je te mogen ontmoeten, en ik ben er zeker van dat je deze taak met volle overgave op je zal nemen! Maak er iets moois van en vergeet er niet van te genieten! ;)

Frank, bedankt voor het werk dat je geleverd hebt!


zo jan 20, 2008 12:58 pm
George S. Patton
Bericht 
Barry succes met je nieuwe uitdaging!!!!


zo jan 20, 2008 1:07 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
Ik sluit me aan bij wat er al gezegd is. Frank, hartelijk bedankt, en Barry, succes ermee!


zo jan 20, 2008 3:42 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Frank M

Geregistreerd:
vr dec 23, 2005 9:43 pm
Berichten: 1168
Woonplaats: Ommen
Bericht 
Barry, ook via deze weg nog eens; ontzettend veel succes toegewenst, voor zover dat uberhaupt nodig is en Frank: hartelijk bedankt!

_________________
"..geef me tien jaar; u zult Duitsland niet meer herkennen.." Adolf Hitler

Avatar: mijn huis met op de voorgrond gevangenen uit kamp Erika.


zo jan 20, 2008 3:53 pm
Profiel WWW
Frank
Bericht 
Hallo allemaal,

Veel dank voor deze mooie woorden, dit doet me zeer goed, hartverwarmend!

Ik weet dat de stichting bij Barry in goede handen is en sta met het volste vertrouwen de voorzittershamer af. Uiteraard blijf ik betrokken als bestuurslid en penningmeester en doet het me zeer goed dat de stichting nu met een nieuwe visie doorgaat.


zo jan 20, 2008 9:52 pm
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
Bedankt voor de afgelopen jaren Frank, succes de komende jaren Barry!

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


zo jan 20, 2008 9:57 pm
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group