Het is nu vr maart 29, 2024 12:28 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
[Gezocht] 'First Airborne Task Force' by Michel DeTrez 
Auteur Bericht
Bob
Bericht [Gezocht] 'First Airborne Task Force' by Michel DeTrez
Om de boekenreeks van DeTrez te completeren ben ik op zoek naar het boek: 'First Airborne Task Force' van Michel DeTrez. Ik weet dat dit boek (bijna) nergens meer te koop is (zelfs niet bij auteur zelf), maar hoop toch dat het nog ergens te vinden is.

Wie een exemplaar te koop weet, neem a.u.b. contact met mij op.

Afbeelding


Alvast bedankt,
Bob


ma aug 20, 2007 5:00 pm
Meveda
Bericht 
Denk dat het moeilijk wordt, maar het kan zijn dat iemand hem verkoopt. :shock:

Ik wacht al zo lang op het deel, Orange is the color of the day, over paratroopers in Nederland.

Verder heb ik ze allemaal. :D


ma aug 20, 2007 7:13 pm
Bob
Bericht 
Heb er denk ik al 1 gevonden.

Meveda schreef:
Ik wacht al zo lang op het deel, Orange is the color of the day, over paratroopers in Nederland.


Reken er maar niet meer op. Voor 99,9999% is het boek gecancelled.

Bob


ma aug 20, 2007 7:30 pm
Meveda
Bericht 
Heb je dat gehoord van iemand???
Wel erg jammer want ik keek er erg naar uit.

Wel mooi dat je je boek gevonden hebt, waar heb je hem gevonden als ik vragen mag. :D


ma aug 20, 2007 7:33 pm
Bob
Bericht 
Er zijn nog sites die ze verkopen, en binnen de verzamel kring zijn er altijd lui die wat over hebben.

En over Orange is the Color of the Day: Het isn iet officieel, maar schijnt dat DeTrez de stekker eruit getrokken heeft. Het boek is wel af, alleen die hele boekenserie is niet winstgevend...

Bob


ma aug 20, 2007 10:14 pm
Bob
Bericht 
Ik heb 'First Airborne Task Force' gevonden, hopelijk levert de boekhandel het snel.

Over 'Orange is the Color of the Day' verschillende grote online verkoopsites van boeken e.d. melden dat het boek nog dit jaar uitkomt? Maar weet niet 100% zeker of het daadwerkelijk wordt uitgebracht.

Bob


di aug 28, 2007 7:50 pm
Bob
Bericht 
Boek is binnen. Slotje aub.

Bob


do aug 30, 2007 12:00 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group