Het is nu di apr 16, 2024 10:47 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
STIWOT neemt Villa Bouchina-project over 
Auteur Bericht
Teije
Bericht STIWOT neemt Villa Bouchina-project over
Het volgende bericht is vandaag verschenen op de website http://www.villabouchina.nl :

Citaat:
Vanwege persoonlijke omstandigheden heb ik moeten besluiten te stoppen met het onderzoek naar Villa Bouchina. Op de exacte reden ga ik liever niet in, feit is dat dit, naar mijn inziens, zeer interessante project per 1 juni aanstaande overgedragen zal worden aan de Stichting Informatie Wereldoorlog Twee, kortweg STIWOT.
STIWOT is bekend met de Tweede Wereldoorlog en met het internet. Andere, zeer succesvolle, projecten van deze stichting zijn Go2War2 (http://www.go2war2.nl) en WWII Awards (http://www.ww2awards.com). Ik ga er dan ook blindelings vanuit dat dit onderzoek naar Villa Bouchina in de toekomst, onder leiding van het STIWOT-team, nog meer informatie over het internatiekamp zal opleveren.

Mocht u belangrijke feiten hebben die betrekking hebben tot Villa Bouchina, de kampen in Barneveld, Jo Spier, de familie Rimini, dhr. Spanjaard of dergelijke, aarzel dan niet om deze informatie achter te laten bij de (nieuwe) onderzoekers, die te contacteren zijn via het e-mailadres info@villabouchina.nl. Bij voorbaat hartelijk dank hiervoor.

Tot slot moet ik uiteraard nog even de mensen en instellingen bedanken die mij het afgelopen jaar hebben geholpen met het onderzoek, met in het bijzonder de Gemeente Doetinchem, mevrouw Van Aken, dhr. Van Gelder en Peter Spier. Bij deze bedank ik ook STIWOT, ik neem aan dat dat namens u allen mag, als zij de website geen onderdak hadden kunnen verlenen had het nu waarschijnlijk niet meer bestaan.

Met vriendelijke groeten,
Teije Terhorst


Ik neem aan dat dit jullie genoeg zegt.

Groeten,
Teije


vr mei 28, 2004 8:13 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Uiteraard willen wij Teije bedanken voor het vertrouwen in STIWOT :wink:. Wij zullen uiteraard het project voortzetten, ookal moeten we er zelf de benodigde tijd voor vrij maken.
Nieuwe medewerkers die interesse hebben in archief en ander zoekwerk zijn uiteraard welkom en kunnen zich per mail bij wilco melden.
STIWOT zal er in ieder geval alles aan doen om dit project te behouden en uit te breiden.

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


vr mei 28, 2004 8:34 pm
Profiel WWW
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6998
Bericht 
Teije, zonde dat je wegens omstandigheden dit project op moet geven. Je hebt veel moeite in deze website gestoken en een goed en orgineel project neergezet, jammer dat je zelf niet verder kan gaan met onderzoek en het uitbreiden van de website.

In elk geval veel succes met datgene waar je nu je aandacht op zult richten.

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


zo mei 30, 2004 2:10 pm
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group