Het is nu vr maart 29, 2024 3:45 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Poteau 1944... 
Auteur Bericht
Harro
Bericht 
...


zo sep 11, 2005 10:51 am
Grebbeberg.nl
Bericht 
Gustav, je pedante wijze van schrijven siert je niet. Ik heb verder geen zin in zinloze en geirriteerde discussies die jij graag lijkt te voeren - ook elders. Wat mij betreft heb je gewoon gelijk hoor! Einde discussie


zo sep 11, 2005 11:31 am
Harro
Bericht 
...


zo sep 11, 2005 11:37 am
Grebbeberg.nl
Bericht 
Gustav, laten we erover ophouden. Ik ga verder niet in op je aantijgingen en uitdagende teksten. Daar is de discussie (het onderwerp) niet bij gebaat. Het lijkt me zinnig dat jij dus ook weer over gaat tot het onderwerp.


zo sep 11, 2005 11:39 am
Harro
Bericht 
...


zo sep 11, 2005 11:45 am
Harro
Bericht 
Als mensen in deze thread menen dat "discussiëren over dit onderwerp" gelijk is aan zijn mening boven die van mij te plaatsen, terwijl ze feitelijk volkomen gelijkwaardig zijn, dan heb ik trouwens helemaal geen zin meer in het posten van meer informatie in deze thread.

EDIT ivm diverse pb's en emails van mensen die niet weten waarom de berichten weg zijn. Dit is de meest effectieve manier om zinloze discussie met mensen, die mijn posts niet goed lezen en daarom de verkeerde conclusies trekken, resoluut en effectief te beëindigen. Wat mij betreft - maar ik ben geen moderator - een slotje.


zo sep 11, 2005 11:48 am
geert
Bericht 
Gustav, door het verwijderen van je posts geef je de indruk dat we iets niet mogen lezen.
Op dit forum heb ik dit nog nooit meegemaakt.Je hebt zelf al vroeger te kennen gegeven dat je een hekel hebt aan het wijzigen van posts nadat erop gereageerd is.
Je vroeg de mening van anderen ivm die foto en er volgde reaktie op een vriendelijke wijze,spijtig dus dat dit zo ontaard.


zo sep 11, 2005 1:12 pm
Harro
Bericht 
Whatever. Vriendelijk reactie my ass. Het was arrogant, denigrerend, pseudo-wetenschappelijk gelul van iemand die mijn post niet goed gelezen heeft of niet wenst te begrijpen, en die vervolgens de boodschapper aanvalt als mijn argumenten hem klem zetten.


zo sep 11, 2005 1:28 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Jammer dat dit (in mijn ogen fantastische) topic op dergelijke wijze om zeep geholpen wordt en helemaal jammer dat door het editten van posts het complete verhaal niet meer te achterhalen is.

Hier is dus geen zinnig woord meer over te zeggen -> slotje voor onbepaalde tijd.


zo sep 11, 2005 2:10 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group