Het is nu do maart 28, 2024 9:14 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 373 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Volgende
[INFO] Go2War2.nl Quiz 
Auteur Bericht
Hans
Bericht 
ErnstJan, nou denk ik je laatste vraag aan mij is gericht. Ik heb uiteraard niet meegedaan, Kevin en ik hebben tenslotte de quiz samengesteld en dan zou het voor ons wel héél gemakkelijk worden.


za aug 07, 2004 11:52 am
ErnstJan
Bericht 
was idd voor jou. ik had al zoon vermoeden. best wel jammer eigenlijk kun je nooit zelf je kennis testen....


za aug 07, 2004 11:53 am
Hans
Bericht 
Heb zelf wel aan quiz nr.3 meegedaan, toen was ik namelijk nog geen Stiwot-medewerker en nog geen quiz-samensteller. Ik had toen dacht ik 2 of 3 fouten.


za aug 07, 2004 12:05 pm
ErnstJan
Bericht 
ok. als ik nog leuke vragen heb dan kan ik ze naar jou soorsturen?


za aug 07, 2004 12:07 pm
Hans
Bericht 
Leuke en interessante vragen zijn natuurlijk altijd van harte welkom. Wel verzoeken we dan deze te voorzien van een toelichting en diverse informatiebronnen.

Hou je er overigens wel rekening mee dat zodra je hiermee begint, je dan uitgesloten bent van eventuele deelname ? Je mag uiteraard wel meedoen, maar je kunt niet meedingen naar de speciale prijs die altijd ter beschikking wordt gesteld door www.toysunlimited.nl


za aug 07, 2004 12:27 pm
Davide
Bericht 
ErnstJan oe veel fouten had jij bij quiz 9????????


za aug 07, 2004 2:41 pm
Davide
Bericht 
ben begonnen aan quiz 10 ni echt makkelijk ma ik meot er nog ma 2 hebbn :D :D
vind vraag 18 en 24 de meolijkste wie heeft die ertussen gezet :evil:


Laatst bijgewerkt door Davide op za aug 07, 2004 2:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt.



za aug 07, 2004 2:43 pm
ErnstJan
Bericht 
ik had er 11 :oops:


za aug 07, 2004 2:44 pm
Davide
Bericht 
doe jij mee me quiz10 ErnstJan ????


za aug 07, 2004 2:47 pm
ErnstJan
Bericht 
ja maar nu nog niet heb nog 3 maand dus... :mrgreen:


za aug 07, 2004 2:47 pm
Davide
Bericht 
lol is wel waar maar ik ben al begonnen, want als school weer begint heb ik geen tijd meer :cry: :cry: :cry: :cry:

edit/// Zou je in het vervolg correct Nederlands willen typen en geen turbotaal :?: ///edit


za aug 07, 2004 2:51 pm
ErnstJan
Bericht 
daar heb ik geen last van....maar heb wel weer het tegenovergestelde heb teveel tijd(werkloos op het moment)


za aug 07, 2004 2:52 pm
Davide
Bericht 
sorry dat was een beetje jongerentaal :D
en wat is turbotaal?? :shock: :shock:


za aug 07, 2004 2:55 pm
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
Davide schreef:
ben begonnen aan quiz 10 ni echt makkelijk ma ik meot er nog ma 2 hebbn :D :D
vind vraag 18 en 24 de meolijkste wie heeft die ertussen gezet :evil:

Ik ben bang dat ik de schuldige ben... ;)

Via de poll op www.go2war2.nl kun je trouwens aangeven wat je van de moeilijkheidsgraad van de quiz vind. Tot nu toe schijnen veel mensen de quiz best moeilijk te vinden, misschien kunnen Hans en ik met quiz nummer 11 daar een beetje rekening mee houden.

Eerst echter de Market Garden quiz...


za aug 07, 2004 6:27 pm
Profiel WWW
Hans
Bericht 
Ach....., wat is moeilijk ? Op het moment van het schrijven van deze boodschap hebben we 20 inzendingen, waarvan 1 persoon alles goed heeft, 2 personen 24 vragen goed hebben, 1 persoon 22 goed en 1 persoon 20 goed. Daarbij zijn er velen die tegen de 20-grens aanzitten.

We zullen in ieder geval binnenkort wel eens een evaluatiegesprek houden over de opmaak en de moeilijkheidsgraad van de Stiwotquiz. Daarom is het ook zo belangrijk dat de poll wordt ingevuld en dat we meningen hierover willen horen.


za aug 07, 2004 6:35 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 373 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group