Het is nu do maart 28, 2024 12:33 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Een nieuwe oorlogsmusea.nl! 
Auteur Bericht
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht Een nieuwe oorlogsmusea.nl!
De nieuwsbrief van 1 oktober 2002 schreef:
Wat als hobby en als geintje begon, werd al snel akelig serieus. Go2War2 groeide in een zeer korte periode uit tot een website waar dagelijks honderden studenten, veteranen en geintresseerden hun informatie oppikte. In een mum van tijd trok Go2War2 vele hobbyisten aan en werd de alleenstaande website grof uitgebreid. Er werd een stichting opgericht, kwam een eigen webshop, een Band of Brothers page en zelfs een MembersOnly section. En of dat allemaal niet genoeg is, lanceert STIWOT 1 oktober officieel de 4e website, Oorlogsmusea.nl.

Deze website informeert u over alle musea’s, monumenten en gedenktekens in Nederland, België, Luxemburg en de stranden van Normandie! U kunt informatie vinden over uw favoriete oorlogsmusea, routebeschrijvingen, foto’s en andere extra’s. Ook kunt u een cijfer geven aan een door uw bezocht museum, hiermee geeft u een volgende bezoeker een idee over het museum en kan hij of zei misschien makkelijker bepalen of een bezoekje de moeite waard is.

Helaas is de site niet honderd procent compleet en zult u af en toe niet de informatie vinden wat u wenst. Daarom geven wij u ook de mogelijkheid uw steentje bij te dragen aan de gloednieuwe site, wanneer u een museum kent, beheert of hebt bezocht kunt u deze opgeven door op de optie ‘museum opgeven’ te klikken in het menu op www.oorlogsmusea.nl.

Wij hopen u snel op www.oorlogsmusea.nl te mogen verwelkomen!


Met bovenstaande tekst introduceerde STIWOT haar nieuwste website bijna 7 jaar geleden. Ondertussen is Go2War2.nl nog groter geworden, is de Band of Brothers site op eigen benen gaan staan, is de webshop opgeheven en is het 'MembersOnly' gedeelte herdoopt tot MySTIWOT.nl.

Er is in die 7 jaar veel veranderd, maakte we toen nog websites met frames en tables, nu zijn we helemaal Web 2.0 en CSS minded geworden om maar wat achtelijke buzz-woordjes te gebruiken.

Vandaag is dan ook de vierde versie van oorlogsmusea.nl gelanceerd. Met nog meer leuke tooltjes die het makkelijker maken om een reisje te plannen. De website heeft grotere kaarten gekregen, je kunt eenvoudig zien wat er vlak bij een bepaald museum nog meer in de buurt ligt en de zoekmachine is aanzienlijk verbeterd. Dit is uiteraard leuk en aardig, maar de inhoud telt natuurlijk ook mee. In de afgelopen 7 jaar heeft het team van Oorlogsmusea.nl de website die begon met Nederland, België, Luxemburg en Normandië enorm uitgebreid. Het gebied bestrijkt nu o.a. Noorwegen, de Verenigde Staten, Egypte en Hongarije.


Dus, als je nog van plan bent om deze zomer iets Tweede Wereldoorlog gerelateerd te bezoeken, kijk dan ook eens op oorlogsmusea.nl, er staat veel meer op dan je in eerste instantie zou denken. En mocht je onverhoopt iets tegenkomen wat er nog niet op staat, geef het dan aan ons door!

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


za jun 27, 2009 11:14 am
Profiel WWW
muncio
Bericht 
Sjapoo top en op naar nog betere en nieuwere versies.


za jun 27, 2009 11:26 am
Dennis N
Bericht 
Geweldig, prachtige site geworden!

Ik zie dat de USA er nu ook bij staat, ik heb nog stapels met foto's genomen van monumenten in de tuin van het National USAF Museum. Zal ze tzt wel sturen.


za jun 27, 2009 11:35 am
-Spitfire-
Bericht 
Ik ben sprakeloos, in één woord: geweldig!


za jun 27, 2009 5:39 pm
Staf
Fedor

Geregistreerd:
do feb 21, 2008 6:20 pm
Berichten: 1642
Bericht 
En er zijn honderden entries nu toegankelijk geworden via het landenmenu :). In de vorige versie waren lang nog niet alle landen vermeld terwijl ze wel vrolijk gevuld werden met entries.

_________________
Avatar: Lt. Friedrich Lengfeld - No man hath greater love than he who layeth down his life for his enemy.


za jun 27, 2009 9:03 pm
Profiel
Thijs VDL
Bericht 
Dit ziet er inderdaad onbeschrijfelijk mooi uit !

Gefeliciteerd ! :wink:


zo jun 28, 2009 12:10 am
Nico
Bericht 
Hoewel ik op dit forum niet veel kom , wil ik hier toch iets neerschrijven over de nieuwe site van oorlogsmusea.
Ik volg de site al een aantal jaren en deze blijft mij enorm interesseren elke keer als ik eens een kijkje kom nemen is er altijd wel iets nieuws terug te vinden .
En dit maak de site zo leuk , de nieuwe versie is een geweldige verbetering en meer overzichtelijker geworden om nieuwe toevoegingen terug te vinden enz...
Voor de toekomst nog veel interessante toevoegingen en mooie foto’s gewenst

Zo blijven verder doen …..

Groeten en veel succes Van Hullebusch Nico


zo jun 28, 2009 9:50 am
pedor
Bericht 
Ziet er zeer goed en overzichtelijk uit. Proficiat!


zo jun 28, 2009 1:28 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Geweldig heren en dames, erg mooi om dit op de zondag op je beeldscherm te zien verschijnen :D.


zo jun 28, 2009 1:59 pm
Profiel
Staf
Kaj

Geregistreerd:
ma jul 03, 2006 12:06 pm
Berichten: 2710
Woonplaats: Nederland
Bericht 
Complimenten aan het OM team!

_________________
"In every Polish heart these words must be engraved as in stone: The blood shed unites us, the execution wall, Dachau and Auschwitz and our ravaged home. Every nameless grave and every prison cell, unite us all" - Wladyslaw Broniewski


zo jun 28, 2009 5:30 pm
Profiel
Mia
Bericht 
Heel mooi geworden, complimenten aan het hele team.


zo jun 28, 2009 7:14 pm
IA006
Bericht 
....


zo jun 28, 2009 11:38 pm
Avatar gebruiker
Frank M

Geregistreerd:
vr dec 23, 2005 9:43 pm
Berichten: 1168
Woonplaats: Ommen
Bericht 
Mijn complimenten!

_________________
"..geef me tien jaar; u zult Duitsland niet meer herkennen.." Adolf Hitler

Avatar: mijn huis met op de voorgrond gevangenen uit kamp Erika.


ma jun 29, 2009 8:40 am
Profiel WWW
sky
Bericht 
Jeroen, erg mooi leuke foto's van longues in de topplaat:0 complimenten


ma jun 29, 2009 9:00 am
Pieter F
Bericht 
Hele mooie update van OM!


ma jun 29, 2009 9:28 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group