Het is nu do maart 28, 2024 7:23 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
Wie heeft het graf van Wilbur T. Fields geadopteerd? 
Auteur Bericht
Tigerhead
Bericht Wie heeft het graf van Wilbur T. Fields geadopteerd?
Ik heb contact met de zoon van Pvc Wilbur T. Fields. Hij zat in 325th Glider Infantery Regiment en is gesneuveld op 5 februari 1945. De zoon komt in september naar Belgiƫ en zal ook het graf bezoeken. Hij zou het leuk vinden om contact te krijgen met de adoptant.

Neem even contact met mij op voor verdere gegevens.

Groeten,

Danny


di apr 30, 2013 1:42 pm
Bob
Bericht Re: Wie heeft het graf van Wilbur T. Fields geadopteerd?
Normaal gezien is dat privacy. Weet dat het mogelijk is om contact op te nemen met de superintendent van de begraafplaats met je verzoek en daarna nemen zij contact op met de adoptant. Zij werken echter alleen mee aan contact tussen familie en adoptant. Jij als tussenpersoon zal nooit via de begraafplaats rechtstreeks in contact worden gezet met de adoptant.


wo mei 01, 2013 1:48 pm
Tigerhead
Bericht Re: Wie heeft het graf van Wilbur T. Fields geadopteerd?
Dat maakt mij ook helemaal niet uit, maar het familielid heeft natuurlijk ook recht op privacy en ga zijn contact gegevens dus ook niet zomaar delen.

Kortom, ik hoop dat de adoptant ook op dit forum zit en mij zelf een PB stuurt (uit eigen wil)

Daarnaast als iemand anders zeker weet dat hij in contact kan komen met de adoptant, dan ben ik ook bereid op die persoon een PB te sturen.

Uiteraard heb ik HC al een mailtje gestuurd. Ik wacht nog even op antwoord.
Maar persoonlijk zou ik het leuk vinden als familie en adoptant met elkaar in contact kunnen komen. Zeker omdat de zoon in september naar HC gaat.


wo mei 01, 2013 9:06 pm
Tigerhead
Bericht Re: Wie heeft het graf van Wilbur T. Fields geadopteerd?
Goed nieuws.

Ik heb net bericht gekregen dat de zoon een naam en email adres heeft gekregen van de adoptant. Dit is vi a het ABMC gegaan.

Moderators: hier mag een slotje op


za mei 11, 2013 10:50 am
Marius Peter
Bericht Re: Wie heeft het graf van Wilbur T. Fields geadopteerd?
Goed nieuws!


za mei 11, 2013 12:33 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group