STIWOT Forum
Forum van Stichting Informatie Wereldoorlog Twee

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Levenslang geëist tegen SS'er Boere
Ga naar Pagina: Vorige | 1, 2 | Alle berichten

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   Print    STIWOT Forum Forum Index -> WOII Actueel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
HKBA44

BerichtAuteur: HKBA44    Geplaatst: Zo Mrt 28, 2010 7:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi stukje Harro, maar je moet mij niet overtuigen Smile

Quote Amedee:
"Wat ik nu ga zeggen heeft niets te maken met mijn politieke of ideologische gedachten."

Het zit hem in de quote heren.

Even over Turkije, ik heb dat land kriskras doorgetrokken, en het is een militaire staat. Maar één belangrijke nuance de militairen zijn schatplichtig aan Atatürk en bewaken zijn scheiding der machten, wat inhoud dat zij enkel nog het laatste bastion zijn tegen de Islam. Wat overigens niet wil zeggen dat ze wegkomen met de genocide in Armenië en hun hautaine houding .

Laatst aangepast door HKBA44 op Zo Mrt 28, 2010 7:58 pm, in totaal 2 keer bewerkt

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Harro

BerichtAuteur: Harro    Geplaatst: Zo Mrt 28, 2010 8:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind dit volkomen off-topic op een forum over de Tweede Wereldoorlog. Bovendien gaat het in het topic over mensen die ze verdenken ombrengen en dat zonder proces. Waar zie jij een overeenkomt? De Turken, hoe onrechtvaardig ook, hebben die jongen van vijftien een proces gegeven en hij leeft nog.

Naar boven
Harro

BerichtAuteur: Harro    Geplaatst: Zo Mrt 28, 2010 8:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

HKBA44 schreef:
Mooi stukje Harro, maar je moet mij niet overtuigen Smile

Het was dan ook een aanvulling en geen correctie Cool

Naar boven
muncio

BerichtAuteur: muncio    Geplaatst: Ma Mrt 29, 2010 10:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga zoals vaak mee in Harro zijn berichten.
Misschien daarom bijna een tweeling haha Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    STIWOT Forum Forum Index -> WOII Actueel Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina: Vorige | 1, 2 | Alle berichten
Pagina 2 van 2

Ga naar: