Het is nu do maart 28, 2024 6:01 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Wat gebeurde met de daders op de moord van Jochen Peiper ? 
Auteur Bericht
Eberbach
Bericht 
Jochen S. schreef:

Eberbach,

Ik zal na de kerstdagen nog enkele afb. plaatsen.

---


OK, top! Alvast bedankt. Ik wens je fijne feestdagen en een goed 2010 toe!


do dec 24, 2009 6:32 pm
Harro
Bericht 
Wat is er nu eigenlijk wel en niet waar van het onder neo- en Altnazis populaire verhaal dat de Franse justitie en politie erg weinig moeite hebben gedaan om de daders op te sporen en zelfs toen zij wisten om wie het ging volkomen passief bleven?


za dec 26, 2009 8:08 pm
Jochen S.
Bericht 
Hierbij nog enkele afb.:

Afbeelding
Journalist Andre Moisse in gesprek met Peiper. Dit gesprek vond in de namiddag plaats nadat Peiper de gehele dag door de franse politie was gehoord.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Een krans met opschrift 'A Mon Ami JOACHIM' door onbekende personen geplaats op 23 Juli 1976. Deze en de bovenstaande persfoto zijn in mijn bezit.

Timo: naar mijn weten heeft de Franse politie en justitie hun werk gedaan. Helaas heeft het onvoldoende 'hard' bewijs opgeleverd. Ik weet dat 'de zaak Peiper' zelfs in de Bundestag(1977) behandeld is en de toenmalige duitse minister Frau Dr. Hamm-Brücher heeft destijds nogmaals erop gewezen dat het franse onderzoek geen positief resultaat had opgeleverd. Het is bijna vanzelfsprekend dat dan alle aan -en opmerkingen op het onderzoek door de neo- en Altnazis worden gebruikt in 'hun' voordeel. Verder zullen we toch maar 'even' moeten wachen op Danny's oordeel.


zo dec 27, 2009 7:10 pm
Jente
Bericht 
Bedankt voor het posten van de foto's.


ma dec 28, 2009 9:42 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group