Het is nu vr maart 29, 2024 8:29 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 
[In Progress] - [Diorama Rusland 1943] - [1/35] 
Auteur Bericht
Leroy
Bericht [In Progress] - [Diorama Rusland 1943] - [1/35]
Ik ben dus bezig met een Diorama dat zich afspeelt in Rusland 1943.

Paketten:
Sd. Kfz. Panther A Early Type
German Mine Detectors (Gen2)

Deze heb ik nu al in mijn bezit maar ik wil ook bemanning voor de Panther erop hebben.

De bedoeling is dat de diorama er als volgt uitziet.
Herfst 1943,
een tank staat stil op een weggetje in Rusland omdat er mijnen liggen. En Duits mijnenteam is bezig met het verwijderen/opzoeken van de mijnen.
Rechts van de tank staan een aantal boven die al redelijk kaal worden. En links hooggras met een slootje.

Ik zal binnenkort foto's van de tank maken hoe hij er tot nu toe uit ziet.

Update 1:
Even een "Progress Foto".

Sd. Kfz. Panther A Early Type:
Afbeelding

Afbeelding

Binnenkort ga ik de boel helemaal spuiten en allerlei kleine onderdeeltjes verven. Ik zal het verven wel up-to-date houden zodat je de fases een beetje kan zien. :)

Update 2:
Afbeelding

Afbeelding

De pantserplaten zitten erop en op de achterkant zijn ook wat dingen toegevoegd. Morgen ga ik het geheel helemaal zwart verfen zodat ik daarna een kleurtje eroverheen kan gaan spuiten.

Stay tuned!!!

Update 3:
Aangezien ik een iets ander plan heb word het Lente/Zomer 1943.
Ik heb ook even een tekening gemaakt zodat je een klein beetje een idee krijgt hoe het er ongeveer uit gaat zien.

Afbeelding

Voila, ik hoop dat jullie er een beeld mee kunnen krijgen. Ik in iedergeval wel. :lol:

Update 4:
Om jullie op de hoogte te houden.
Ik ben een arme student en ik wil de Panther dus gaan spuiten maar heb de spullen er nog niet voor! Dus de Panther zal over een aantal weken gespoten gaan worden.

De mannetjes daar en tegen worden niet gespoten, ik ben nu ook bezig met het eerste mannetje maar doe dit stap voor stap. Verwacht binnenkort dus maar een Update waarin ik mijn mannetje laat zien!


vr aug 18, 2006 6:23 pm
Leroy
Bericht 
Update 5:
De broek, helm en kisten zijn geverft en ik heb gelijk een testje gedaan. Op de kisten en broek zit wat modder tot de knieën. Dit is gedaan omdat hij zojuist tot op zijn knieën in de modder heeft gezeten om een mijn eruit te halen. Ik heb wel een foto maar daar zie je het heel slecht op.

De helm heeft ook wat modder van het vechten.

Afbeelding

Ik zal kijken of ik morgen een betere foto kan maken waarop het ook wat mooier oogt. Maar hij is natuurlijk nog lang niet klaar.


za aug 19, 2006 11:17 pm
Rudi
Bericht 
Ziet er al leuk uit ben benieuwd naar het eindresultaat. Had alleen wel de vraag als het een lente/zomer diorama wordt, waarom dan modder en geen "dust"?


zo aug 20, 2006 12:08 am
Leroy
Bericht 
Omdat het net gestopt is met regenen en hij een mijn aan het ontmantelen was. Waardoor zijn broek en kisten helemaal onder de modder zitten. ;)


zo aug 20, 2006 12:26 am
Jurrie
Bericht 
We want updates?

Greetz ;)

Jurrie


di okt 10, 2006 3:56 pm
Johan_81
Bericht 
Dat kereltje ziet er tot nu best wel goed uit, modder ziet er mooi echt uit... ben benieuwd!


di okt 10, 2006 6:28 pm
maximus-belarus
Bericht 
Zeer goed bezig!

Mss paar tips:Voor je de tank schilderd wil ik U aanraden om die te bewerken met PUTY.
Dat houd in dat U alle onderdelen waar een spleet zit van te lijmen dicht te maken.Dat geeft een zeer mooi effect!In vervolg minder lijm gebruiken...,Een gezicht van een persoon beschilderen voor dat U er een hel opplakt (veel makkelijker!).Typische boomen voor Rusland zijn berken.

Mvg,

Maks


vr dec 15, 2006 9:02 pm
maximus-belarus
Bericht 
Beste Leroy,

Heb je al nieuwe updates?

Ik ben benieuwd! :)


zo jan 07, 2007 12:02 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group