Het is nu vr dec 15, 2017 7:38 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Wat is de bedoeling van het Thema Forum en hoe werkt het? 
Auteur Bericht
Frank M

Bericht Wat is de bedoeling van het Thema Forum en hoe werkt het?
Zoals de titel al enigzins aan geeft, zal hier ruimte zijn om nieuwe initiatieven die buiten de andere fora vallen, een plek te geven. De bedoeling is dat jullie, als Users, ideeën en suggesties kunnen aandragen voor potentiële nieuwe sub-fora. Onderwerpen die volgens jullie onderbelicht zijn of bijvoorbeeld een heel specifieke interesse binnen de Tweede Wereldoorlog waarvoor nu nog geen plek is. Voorwaarde is echter wel dat er een duidelijke band bestaat met het onderwerp van het Forum: de Tweede Wereldoorlog.

Een goed voorbeeld van het bovenstaande is het sub-forum ‘Adoptiegraven’. Dit was geen vast onderdeel van het Forum, maar na een suggestie is het opgenomen onder ‘Overig’ en heeft het nu nu een vaste plek gekregen onder 'Verzamelen, Hobbies & Vrije tijd'. Suggesties, ideeën en aanvragen voor nieuw aan te maken sub-fora kunnen hier geplaatst worden of via de PM door worden gegeven aan de verantwoordelijke Moderators, in dit geval Wessel en mijzelf.

De bedoeling is om de Users op deze manier wat meer inspraak te geven over de structuur van het Forum en de onderwerpen die daarin voor komen. Ik hoop hier een boel leuke ideeën tegen te komen!

Avatar: mijn huis met op de voorgrond gevangenen uit kamp Erika.

zo maart 16, 2008 3:00 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]