Het is nu do maart 28, 2024 6:13 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 525 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Adoptiegraven 
Auteur Bericht
patrick1974
Bericht 
Ik heb inmiddels ook een graf voor adoptie aangevraagd en de admin kosten al overgemaakt maar tot op heden heb ik nog niets van de mensen gehoord die dit regelen.Zijn alle graven nu geadopteerd??En is er iemand op dit forum die zich bezighoud met de adoptie van graven??


ma apr 21, 2008 10:38 am
John S.
Bericht 
Citaat:
En is er iemand op dit forum die zich bezighoud met de adoptie van graven??


Dat kun je wel stellen..... :wink:

Er ZIJN nog graven beschikbaar. Niet zo veel meer. Daarna(ast) kun je plaquettes op de Wall of Missing adopteren.
Ook een dankbare taak !


ma apr 21, 2008 11:24 am
wesley
Bericht 
Patrick,
Alle graven op de begraafplaats van Margraten zijn inmiddels geadopteerd.


ma apr 21, 2008 3:45 pm
John S.
Bericht 
PM aan Patrick gestuurd.


ma apr 21, 2008 4:10 pm
John S.
Bericht 
Bericht uit de US van een journaliste over één van mijn adoptiegraven; John Lacour, 506 PIR 101st Airborne:

Mr. Smeets,
Thank you so much for all of your help and for bringing this story to our attention. The follow up airs tonight. I will be sure to send you a link to the story tomorrow. In the meantime, attached, you will find a picture of Mr. John La Cour. Thanks again for all you're doing to take care of our fallen soldiers.



Afbeelding
Afbeelding


wo jul 30, 2008 8:51 pm
muncio
Bericht 
Fantastisch John.


wo jul 30, 2008 9:11 pm
John S.
Bericht 
Bedankt. Inderdaad, ik ben hier heel blij mee.


wo jul 30, 2008 10:03 pm
John S.
Bericht 
Gisteravond is er in de USA een TV-rapportage geweest over John M. Lacour. Via deze link kun je de rapportage zien.
Kan zijn dat de link niet meteen werkt. Sla de rapportage dan even tijdelijk op (bijvoorbeeld op je bureaublad) en dan kun je 'm wel helemaal zien.


http://depository.shadowtv.net/media/25 ... 34_376.wmv


Echt de moeite waard !!!!!!


do jul 31, 2008 8:06 pm
Dennis N
Bericht 
Kippevel! Mooi John!! Wanneer ga je er heen? ;)


vr aug 01, 2008 7:39 am
John S.
Bericht 
Thanx Dennis.
Ik wil er wel een keer naar toe. Maar dat heeft nogal wat voeten in de aarde.


vr aug 01, 2008 11:28 am
-Spitfire-
Bericht 
Mooi John!


vr aug 01, 2008 4:46 pm
muncio
Bericht 
Hier ook kippenvel, indrukwekkend , top gedaan.


za aug 02, 2008 2:29 pm
blokstok

Geregistreerd:
zo mei 28, 2006 4:59 pm
Berichten: 59
Woonplaats: Leersum
Bericht 
Ik ben 2 weken terug naar Margraten geweest, heb daar onlangs 2 graven geadopteerd.
Hierbij de foto's.

AfbeeldingAfbeelding

_________________
The eagle will always scream for our fallen brothers


vr aug 29, 2008 2:59 pm
Profiel
John S.
Bericht 
Mooie foto's .
Mooi shirt !


vr aug 29, 2008 4:01 pm
Let's Go
Bericht 
Een aantal weken geleden heb ik eindelijk, na bijna een jaar wachten de IDPF van de door mij geadopteerde soldaat ontvangen. Helaas stond er niet heel veel informatie in die ik nog niet wist, maar alsnog ben ik er erg blij mij. Nu verder met de zoektocht...

Nou zat er bij de IDPF een brief, waarin stond dat je voor mogelijke extra informatie nog een brief kan sturen naar het National Personnel Records Center. Heeft iemand dit al eens gedaan, en heeft dit meerwaarde boven de IDPF?


di sep 02, 2008 12:37 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 525 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group