Het is nu do maart 28, 2024 5:54 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Memorial Day 2011 
Auteur Bericht
-Spitfire-
Bericht Memorial Day 2011
Ik vermoed dat afgelopen weekend redelijk veel forumleden aanwezig zijn geweest bij Memorial Day op Margraten en/of andere Amerikaanse begraafplaatsen, maar zie hier verder niks over op het forum. Dus laat ik dan maar wat foto's plaatsen. ;)

Ben zelf dit jaar voor het eerst bij de ceremonie op Henri-Chapelle geweest. Niet zo druk als op Margraten, maar niet minder indrukwekkend. Een paar foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meer foto's op: Flickr. Niet zoveel foto's van Margraten dit keer, omdat ik daar zelf een krans moest leggen...


wo jun 01, 2011 9:10 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Thanks for posting Sebastiaan. Goed om hier aandacht aan te schenken!


wo jun 01, 2011 10:12 pm
Profiel
Roel R
Bericht 
Ik was op de Herdenking in Margraten, mooie speech van de Amerikaanse Ambassadrice en van General Bagby! De flypast was helaas te vroeg.

De Duitse Ambassadeur was ook prominent aanwezig. Dat vond ik erg mooi om te zien!

Op de receptie nog even Marco Kroon een handje kunnen geven en ons boek aangeboden aan General Bagby!

Een mooie dag!


do jun 02, 2011 11:40 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group