Het is nu vr maart 29, 2024 1:53 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
De Gelderlander en Hoog&Laag de komende weken Slag om Ar 
Auteur Bericht
Philip,ABRG
Bericht De Gelderlander en Hoog&Laag de komende weken Slag om Ar
Had vanochtend een interview met beide kranten ivm de vandaag geopend tentoonstelling op Papendal, (ik had nog wat explosieven voor jullie achter gelaten voor afgelopen Zondag), maar niemand had ze gevonden zag ik.
Maar beide kranten zullen gedurende komende weken telkens een klein onderwerp behandelen MBT tot Slag, werd mij verteld, dus hou deze in de gaten, zodra ik van de Gelderlander weet op welke vaste dag dit onderwerp in de krant komt (regio Arnhem) laat ik het weten, Hoog en Laag (gem Renkum) verschijnt elke woensdag,begint deze week of andere volgende week woensdag.


ma jul 05, 2004 4:11 pm
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
Philip,

Mochten deze artikelen ook on-line verschijnen dan wil ik ze graag plaatsen in WOII Actueel.

Je kunt deze berichten doorsturen via het contactforumlier WOII actueel op Go2War2.

In elk geval bedankt voor de tip!


ma jul 05, 2004 4:48 pm
Profiel WWW
Philip,ABRG
Bericht 
Oke zal het in de gaten houden, zodra er iets verschijnt hoor je dit


ma jul 05, 2004 5:12 pm
Philip,ABRG
Bericht 
Kevin, je kan misschien beter een link maken naar de Gelderlander, want er staat elke dat wel iets in over Arnhem, ook vandaag weer.


wo jul 07, 2004 7:00 pm
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
Philip,ABRG schreef:
Kevin, je kan misschien beter een link maken naar de Gelderlander, want er staat elke dat wel iets in over Arnhem, ook vandaag weer.

Ik hou de Gelderlander dagelijks in de gaten, ze hebben inderdaad veel nieuws omtrent de herdenkingen van Market Garden. Hou de rubriek WOII actueel dus in de gaten.


wo jul 07, 2004 7:08 pm
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group