Het is nu do maart 28, 2024 4:34 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Nieuwe brochure ABRG reconstitution 1st Airborne Div 
Auteur Bericht
Philip,ABRG
Bericht Nieuwe brochure ABRG reconstitution 1st Airborne Div
We zijn bezig met een nieuw boekje omtrent de heropbouw van de divisie na de Slag, het wordt ongeveer een bladzijde of 15, hoofdzakelijk zal het bestaan uit getallen en wat info,(info uit documenten van het PRO) geen foto's behalve dan op het voorblad.
tekst zal in het Engels zijn.

Mocht iemand hier nog info over hebben, dan is dit van harte welkom, natuurlijk met bronvermelding.


vr jul 02, 2004 5:50 pm
IA002
Bericht 
Wanneer komt het uit en wat moet het gaan kosten?


vr jul 09, 2004 11:42 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Pas op mensen geen reclame alhier :wink:

Ik denk dat velen wel nieuwsgierig zullen zijn dus stuur maar een recensie exemplaar en we besteden er wel aandacht aan. Wellicht iets voor de Wo2shop (www.wo2shop.nl ).
Hier graag verdere reacties op de post zelf, dus geef die informatie als je nog iets hebt. Rest vragen graag via pm aan Philip.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


za jul 10, 2004 12:21 pm
Profiel WWW
Philip,ABRG
Bericht 
Gaat mij zeker niet om de reclame Wilco, daar ben ik niet bang voor dat doen we via onze eigen site, stel in ieder geval de vraag op zo veel mogelijk forums, zodat later nooit iemand kan zeggen had het maar gezegd dan had ik, jij wilt natuurlijk dat recensie exemplaar ontvangen he :mrgreen: , nou voorruit zodra het klaar is zal ik er een toe sturen,kosteloos, maar dan moet je wel goed RECLAME voor mij maken :twisted:

Ik hou je in ieder geval op de hoogte


za jul 10, 2004 3:19 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Komt helemaal voor mekaar Philip,
alle recensieexemplaren van boeken e.d. die naar mij worden gezonden komen overigens in het STIWOT archief terecht.

ik zal overigens deze week mijn archieven eens voor je doorspitten :wink:

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


za jul 10, 2004 3:31 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Jeroen Niels

Geregistreerd:
do apr 01, 2004 6:58 pm
Berichten: 684
Woonplaats: Arnhem
Bericht 
Ik heb in de bibliotheek in het GDC vandaag eens een paar van jullie verslagen gelezen, en ook van jouw persoonlijk trouwens. Ik moet zeggen dat ik ze zeer interessant vind, het behandelt vaak een detail uit de slag, deze wordt dan nader toegelicht, zoals het verhaal van de Polsten Guns en het 17 ponder kanon, om er twee te noemen.
Heel interessant en geeft vaak informatie die je nergens anders vindt. Daarom ben ik ook zeer benieuwd naar jullie nieuwe brochure, ik neem aan dat het qua opzet iets vegelijkbaars wordt(?).

Jeroen Niels

_________________
Jeroen Niels
Projectleider STIWOT Reizen
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)


wo jul 14, 2004 5:55 pm
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group