Het is nu do maart 28, 2024 6:13 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Even voorstellen. 
Auteur Bericht
EvdP
Bericht Even voorstellen.
Voordat ik "zomaar" ga postten ga ik me eerst maar even voorstellen. Ik vond zo snel geen geschikte locatie dus dan maar even zo.

Ik ben Eric en van bouwjaar 1978. Ik bezoek in mijn vrije tijd met enige regelmaat oorlogsmonumenten in binnen en buitenland. Hiervan maak ik foto's en die plaats ik dan weer op mijn website

Vaak wordt aan mij gevraagd hoe ik aan de naam van mijn website kom, L480. Dit is een bunkertype. En ook dat is niet toevallig, in mijn "jongere" jaren heb ik samen met vrienden en Natuurmonumenten een bunker op Schiermonnikoog weer toegankelijk gemaakt voor het publiek.


di aug 26, 2014 1:18 pm
Avatar gebruiker
Drentse Gerrit

Geregistreerd:
vr jul 26, 2013 2:06 pm
Berichten: 213
Woonplaats: Assen
Bericht Re: Even voorstellen.
Eric welkom!

Veel plezier op dit forum. Gezien jouw site is de Stiwot site Traces Of War waarschijnlijk ook interessant (maar mogelijk was je daar al lang op uitgekomen). Qua bestand aan monumenten, verdedigingswerken etc een echte aanrader.

Groet,

Gerrit

_________________
Zij waren jong, hielden van het leven,
zij hebben het geriskeerd, zij hebben het gegeven,
opdat het uwe mooi zal zijn.

Andre Boude, para operatie Amherst


vr aug 29, 2014 11:51 pm
Profiel
EvdP
Bericht Re: Even voorstellen.
Traces of War is geen onbekende voor mij inderdaad. Ik gebruik deze vaak als ik ergens heen ga.


ma sep 01, 2014 3:59 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group