Het is nu vr maart 29, 2024 10:43 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 
17th Airborne Division Reunion Hampton 2007 
Auteur Bericht
John S.
Bericht 17th Airborne Division Reunion Hampton 2007
Hier een korte impressie van de laatste reunie van de 17th Airborne Divisie in Hampton, Virginia.

Afbeelding

Sid Laufer


Afbeelding

Bill Tom


Afbeelding

Welkom


Afbeelding

Golden Tallon


Afbeelding


Afbeelding

Hele mooie patch !!


Afbeelding

Skywalker links, Jumpmaster rechts


Afbeelding

Ceremonie.


Afbeelding

Diner


Afbeelding

General Austin


Afbeelding


Afbeelding

All the way !


do okt 18, 2007 7:46 pm
Never Forget Them
Bericht 
Leuke foto's
Ken ook iemand die er heen is geweest, maar zit nog steeds te wachten op zijn foto's :(


wo nov 07, 2007 12:06 am
John S.
Bericht 
Is misschien ook leuk om die dan hier te (laten) plaatsen.


wo nov 07, 2007 9:01 am
sky
Bericht 
wow impressive. hoe ben je daar zo terecht gekomen?


wo nov 07, 2007 2:42 pm
Nico Roelofs
Bericht 
Never Forget Them schreef:
Leuke foto's
Ken ook iemand die er heen is geweest, maar zit nog steeds te wachten op zijn foto's :(


Dan weet ik denk ik wel wie je bedoelt! :wink: Heb afgelopen vrijdag bij hem thuis de foto's bekeken, moest nog wat DVD's terug brengen. :P Erg indrukwekkend in ieder geval!


wo nov 07, 2007 3:07 pm
John S.
Bericht 
Sky:

Citaat:
wow impressive. hoe ben je daar zo terecht gekomen?


Hoe? Nou je bent lid van de 17th Airborne Associatie, koopt een vliegticket, huurt een auto en je bent er :!: :wink:


wo nov 07, 2007 3:56 pm
John S.
Bericht 
Nico,

Citaat:
Dan weet ik denk ik wel wie je bedoelt! Heb afgelopen vrijdag bij hem thuis de foto's bekeken, moest nog wat DVD's terug brengen. Erg indrukwekkend in ieder geval!


Dan weet ik ook wie het is......


wo nov 07, 2007 3:59 pm
Never Forget Them
Bericht 
Fijn dat iedereen het weet :lol:
Maar hij zou nog foto's sturen maar zit nu al een week op die van hem te wachten :(
Zal nog eens mailen. Wil die foto's ook nog wel ff zien.


wo nov 07, 2007 5:17 pm
sky
Bericht 
Jumpmaster schreef:
Sky:

Citaat:
wow impressive. hoe ben je daar zo terecht gekomen?


Hoe? Nou je bent lid van de 17th Airborne Associatie, koopt een vliegticket, huurt een auto en je bent er :!: :wink:


ok wist niet dat dat zo maar kon. hebben ze dat ook van de 101st. en waar kan je de info vinden van de 17th of 101st?


wo nov 07, 2007 5:22 pm
John S.
Bericht 
Sky, kijk hier eens:

http://search.military.com/search/milco ... &x=82&y=15

Daarnaast helpt het natuurlijk dat je je bij jouw favoriete divisies of PIR's aanmeldt als lid van de associatie ed.

Ik heb onlangs ook een uitnodiging gekregen van de 501'st PIR. Maar ja...een mens moet nu eenmaal keuzes maken.. Ik heb het geld noch de tijd om om de haverklap in de VS te zitten voor een reunie.

Je kunt ook veel informatie halen uit het Static-line magazine dat geheel is gericht op Airborne-mensen:

http://www.staticlinemagazine.com/organizations.asp


Succes !!

John


wo nov 07, 2007 5:58 pm
reinoud
Bericht 
17th Airborne Division ceremony at the Margraten cemetery November 11, 2007

279 jonge soldaten die dienden bij de 17th Airborne Division vonden hun laatste rustplaats op de Nederlans Amerikaanse begraafplaats bij Margraten. Zij gaven hun leven zodat wij het onze kunnen leven op onze eigen manier in een modern, democratisch en vreedzaam Europa. Nederlandse adoptanten van graven van deze paratroepen zullen zich op zondag 11 november verzamelen op de Margratense begraafplaats om de mannen van de 17th Airborne Division te eren.


December de 31e zal de laatst dag zijn van het bestaan van de 17th Airborne Division Association in de Verenigde Staten. De veteranen van deze vereniging en hun families hebben gedurende meer dan 60 jaar de herinneringen aan hun gevallen kameraden in leven gehouden. Het aantal overlevende veteranen neemt snel af doordat de hoge leeftijd, slechte gezondheid en de dood hun tol eisen. Herinneringen aan een verschrikkelijke era meer dan 60 jaar geleden ebben met hun langzaam weg. De vereniging heeft omwille van velerlei redenen besloten de activiteiten te stoppen per 31 december.

Om te voorkomen dat dit moment ongemerkt voorbij zal gaan hebben adoptanten van 17th Airborne graven plannen geinitieerd voor een ceremonie ter ere van de mannen van de 'Thunder from Heaven' Division

De ceremonie zal starten om 11:11 uur met leggen van een krans.

Pierre Ackermans, Jos Bex, Joseph Bisscheroux, Frank Bontje, Luc Horck, John Smeets, Joe en Flory Somers



Bron en tekst:

www.fallennotforgotten.nl


za nov 10, 2007 12:27 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group