Het is nu do maart 28, 2024 10:56 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Beginner needs info, diorama slag op Arnhem 
Auteur Bericht
mr_fast
Bericht 
Hoi,

Zodra ik deze kit af heb ga ik een bezoekje brengen aan het museum om vervolgens daarna een nieuwe kit te kopen :-)
Ik heb gisteren gemerkt dat het wat langer gaat duren dan in eerste instantie gedacht, dit komt doordat ik op een dwaalspoor ben gezet door het begin van de 1/72 kit ! Hier was ik zo klaar met verfen :-)
Ik vind het wel erg leuk om hier mee bezig te zijn, raar dat ik er nooit eerder mee ben begonnen, terwijl ik vroeger toen ik klein was weleens in de vakantie een kitje bouwde.

Ik ben een pdf aan het lezen, te weten:

[armour] - [Kalmbach] - [Scale Modeling Handbook N°06] - Painting And Finishing Scale Models Tanks & Military Vehicles

Hier heb ik al een hoop tips uitgehaald.
Gisteren per ongeluk teveel verf gebruikt voor de banden van mijn kit maar tot mijn verbazing is het niet eens zo erg, de banden ziet er nu versleten uit! WOW ! Ben erg benieuwd naar het weathering van het voertuig, heb al een beetje gelezen wat de bedoeling daarvan is.
Ik heb nog een lange leuke weg te gaan.

Groetjes Mark


do apr 21, 2005 8:44 am
IA002
Bericht 
misschien een beginnetje!

http://www.tillymodels.nl/winkel/catalo ... ucts_id=77


zo dec 25, 2005 11:51 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group