Het is nu vr maart 29, 2024 2:34 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Verven 
Auteur Bericht
Onyx
Bericht 
Verf voor airbrush is toch niet dunner dan acryl?

Er zijn imo goeie modelbouwers die met acryl werken, en die vast hoge eisen stellen (en dat doe ik niet). Details kan je evt in 1 of 2 lagen doen, die zijn vaak zo klein dat je evt verfstrepen toch niet ziet.

Artikel over schilderen van faces met acryl:
http://www.track-link.net/articles/96


ma jan 31, 2005 3:34 pm
Jurrie
Bericht 
Ja, maar airbrush is na 1 (hooguit) 2 lagen goed..

Ik heb er weleens van gehoord ja, dat modelbouwers gewoon penseel gebruiken...doe ik ze niet na, doe mij maar een airbrush :D

Maarja, voor grote oppervlakken is de airbrush natuurlijk wel handig ;)


Jurrie


ma jan 31, 2005 4:54 pm
Onyx
Bericht 
Ah, op die manier.
Ik vind penseel erg prettig en voor grotere oppervlakken gebruik ik een groter penseel :wink:


ma jan 31, 2005 5:32 pm
M36A2
Bericht 
...


ma jan 31, 2005 9:43 pm
Reinout
Bericht 
Er zijn vrij veel mensen die een compressor uit een koelkast gebruiken. Maakt dat niet vrij veel herrie? Geeft dit voldoende en belangrijker constante druk?

Een van mijn buren is namelijk een electrozaak, heel regelmatig wordt daar een container oude koelkasten, wasmachines etc opgehaald :)


ma jan 31, 2005 10:07 pm
M36A2
Bericht 
...


di feb 01, 2005 2:11 am
-Sniper-
Bericht 
heb ik allemaal geen last van.
ik laat ze spuiten hoe ik het wil :twisted:
ja ik weet het ik ben een beetje lui :twisted: :twisted: :twisted:


ma feb 07, 2005 8:18 pm
Toon Schouteten
Bericht 
ik sta zelf op het punt om een compressor aan te schaffen voor mijn airbrush want ik gebruikte deze ijgenlijk niet om dat ik de flessen met samen geperst gas te duur vondt. ik zou kleine onderdelen ook eerst appart verven/airbrushen voor dat ik ze lijm. verder nog een tip: als je een klein onderdeeltje bv er appart oplijmt zou ik waar de lijmsporen zijn wat roestvlekken maken om dit te camoufleren. dit werkt zeer goed maar als je teveel van deze lijmvlekken hebt zou ik ze niet allemaal omvormen naar roestvlekken want het moet nog altijd een beetje realistich bllijven he.


di feb 08, 2005 6:44 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group