Het is nu do maart 28, 2024 7:29 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
[Modelcheck] Pz Kpfw III Ausf. L [Revell 1:72] 
Auteur Bericht
OmErta
Bericht [Modelcheck] Pz Kpfw III Ausf. L [Revell 1:72]
Dag allemaal

hier dan eindelijk ook eens een model van ik.

Het is mijn tweede model dat ik maak en het eerste in schaal 1:72. Ik Moet wel nog de decals erop doen en ben ook nog van plan hem enkele washes te geven dit omodat ik zlef vind dat hij niet zo goed geschilderd is en hoop het daarmee te kunnen verdoezelen( de strepen, etc...) Omdat ik nog niet in het bezit ben van een airbrush is heel dit voertuig met de hand geschildert gelieve daar rekening mee te houden in uw commentaar :wink: Voor de rest: vuren maar uw opmerkingen/aanmerkingen

ook eventuele suggesties voor washes kan je steeds posten want ik weet niet echt met welke kleuren ik wat moet doen.

hier dan enkele foto's indien je ze niet duidelijk genoeg vindt zeg je het maar zal dan nog eens enkele foto's maken heb er ook een foto bijgestoken met een verfpotje ernaast zodat je een idee krijgt van de grote van het model(ong 9 cm)

http://www.armorama.com/modules/photopo ... puser=5037

grtz alex


do aug 19, 2004 3:46 pm
Jurrie
Bericht 
Ey alex,

Je ziet het niet zo heel goed op de foto's, je "slechte" schilderwerk. Zoals ik het zie valt het nog wel mee, maar dat kan ook aan de foto liggen.

De tracks ern resevertracks zijn nog wat teveel metaalkleur, je moet es ff proberen deze wat verroester te maken. Dit lukt heel goed en makkelijk met pigment, moet je misschien eens maar es een x naar kijken.

De accesoires zien er wel goed geverfd uit. En verder heeft het geheel wat je zegt nog wat washes nodig, maar dat komt dan nog wel.

Washes: 95% wasbenzine/terpetine(liefst het eerste) + bruine verf o.i.d...De kleur kan verschillen, maar meestal voldoet bruin wel. Het lukte mij vaak ook niet om de wash goed te krijgen, maar je moet gewoon een beetje mixen en kloten op de onderkant totdat je het verschil een beetje ziet!

Greetz,

Jurrie


do aug 19, 2004 4:35 pm
IA002
Bericht 
Jurrie heeft gelijk Alex. Het model is wel heel mooi, maar lijkt wel of hij zo uit de fabriek komt of aan een parade mee doet. met roest moet ke oppassen dat je er niet te veel van gebruikt, zeker voor modellen die in de eerste periode van de oorlog zijn gebruikt want die waren jaren lang 'goed onderhouden en de invloeden van het weer zullen niet binnen twee jaar enorme roest hebben veroorzaakt.
Wat vervuilen (moder/stof) zou voldoende zijn m.i.


do aug 19, 2004 4:41 pm
101st_Overlord
Bericht 
moet ik ook eens proberen


do aug 19, 2004 4:42 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group