Het is nu do maart 28, 2024 6:28 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Duitsland waarschuwt voor 'shoppende' oorlogsslachtoffers... 
Auteur Bericht
Ries
Bericht Re: Duitsland waarschuwt voor 'shoppende' oorlogsslachtoffer
lindenboom schreef:
Waarbij het Recht vooral om de hoek komt kijken nà conflicten, en ( nog steeds) gedicteerd wordt door de overwinnaar.


Je kunt Duitsland en Nederland in verband met resp. WO2 en Ned-Indië niet bepaald overwinnaars noemen.


zo sep 18, 2011 1:56 pm
sauerkraut
Bericht Re: Duitsland waarschuwt voor 'shoppende' oorlogsslachtoffer
Een ding moet vooropgesteld: in deze topic wordt een kwestie behandeld waar niemand van ons zijn vingers
aan had moeten branden. Het is te complex en te ingewikkeld en dat geldt ook voor hobby-juristen zoals
lindenboom dat heeft genoemd.
Enkele weken gelden heb ik in een andere topic Ries al eens gevraagd om zijn wijze van discussiëren wat te
matigen. Dat had in deze topic beslist ook wel mogen gebeuren.
Aan de andere kant kan ik zijn frustraties wel begrijpen. De laatste maanden heb ik met stijgende verbazing
gekeken naar lindenbooms bijdragen. Enerzijds door zijn voortdurende herhaling van bekende zaken. In zijn
laatste bijdrage begint hij weer over zijn oorlogservaringen in Bosnië etc, en ik zal er niet ver naast zitten als
ik zeg dat dit wel voor twintigste keer is.
Anderzijds hanteert linndeboom een warrige, niet te volgen betoogtrant die je van een jurist niet zou verwachten.
Hij draait soms duidelijk om de hete brij heen, geeft geen direct antwoord op gerichte vragen. Je zou haast zeggen
dat hij wel de klok heeft horen luiden, maar hij weet niet waar de klepel hangt

lindenboom schreef:
De -- overigens ook op andere fora voorkomende-- voorkomende agressiviteit van sommige deelnemers hebben me vaak weerhouden te reageren: Ik neem deel ( of niet) in mijn vrije tijd, door persoonlijke belangstelling, en om wellicht soms een zinnige bijdrage te kunnen leveren. Sinds mijn diensttijd ( als Mar.1) ben ik niet meer afgeblaft door sergeant-majoren, en dat wilde ik de rest van mijn leven maar verder zo houden.


Kan lindenboom wat specifieker zijn met zijn bewering over voorkomende agressiviteit bij sommige deelnemers?


zo sep 18, 2011 2:37 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Jean

Geregistreerd:
vr jul 24, 2009 2:23 pm
Berichten: 1184
Woonplaats: Flanders Fields
Bericht Re: Duitsland waarschuwt voor 'shoppende' oorlogsslachtoffer
Ter zake blijven Heren, on topic, het zou zonde zijn om de boel nu af te sluiten.

_________________
Ni dieu, ni maitre


zo sep 18, 2011 2:51 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group