Het is nu do maart 28, 2024 10:23 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Gefusilleerden Renswoude 
Auteur Bericht
jw1985
Bericht Re: Gefusilleerden Renswoude
Ik heb even wat rondgevraagd bij een webmaster van een site die over de kazematten in deze buurt gaat. Mogelijk ging het met betrekking tot Frans Frohn over de kazemat in Fort St. Andries
Dit is een gedeelte van het antwoord dat ik terugkreeg:

"Mijn kennis van die streek in de periode van de Tweede Wereldoorlog is te klein.

Ik heb mijn informatie over het Fort Sint Andries, daterend uit 2006, destijds met behulp van het bezoekerscentrum De Grote Rivieren te Heerewaarden verkregen.
Misschien dat u daar een aanknopingspunt kunt vinden voor uw vraag. Website: http://www.bcdegroterivieren.nl/contact

Ik kom de namen Olaf van Hoften en Gijs Sepers tegen in relatie tot kenner van de geschiedenis van Fort Sint Andries en de periode 1944-1945. Helaas geen adres of contactgegevens alleen woonplaats Kerkdriel. Wellicht dat het bezoekerscentrum De Grote Rivieren u hierin verder kan helpen of met één van hen in contact kan brengen."



Hopelijk kom je op deze manier verder?


wo mei 21, 2014 12:14 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht Re: Gefusilleerden Renswoude
Bedankt voor het zoekwerk! Ik ga het weer doorgeven.


wo mei 21, 2014 12:44 pm
Profiel
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht Re: Gefusilleerden Renswoude
Andreas J.A. van Oyen zou overigens Andreas J.A. van Oijen moeten zijn. Over deze persoon wordt nog nadere informatie gezocht.


wo nov 05, 2014 9:50 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group