Het is nu do maart 28, 2024 8:12 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Berlijn 1945. Antony Beevor. Nl uitgave 
Auteur Bericht
David
Bericht Berlijn 1945. Antony Beevor. Nl uitgave
Na dit boek voor de 2e keer te hebben gelezen, en om ruimte te maken, wilde ik het te koop te zetten via de 2e hands afdeling van Bol.com.
Ik wilde het te koop zetten voor ongeveer 12.- Euro.
Nu zag ik dat een antiguaraat het er op het staan voor 57.- Euro....... :shock: Klopt dit?

Ik wist dat het boek niet meer leverbaar is in het Nederlands, maar is het boek dan gelijk zoveel meer waard?


do jan 26, 2012 11:53 am
sauerkraut
Bericht Re: Berlijn 1945. Antony Beevor. Nl uitgave
Bij www.boekwinkeltjes.nl staan 5 exemplaren te koop voor prijzen tussen 8,50 en 19,95
Dat antiquariaat vraagt dus een exorbitante prijs en wacht ongetwijfeld op de gek die deze prijs wil betalen.


do jan 26, 2012 2:13 pm
California
Bericht Re: Berlijn 1945. Antony Beevor. Nl uitgave
wil hem wel van je overnemen?


do jan 26, 2012 2:45 pm
Pieter F
Bericht Re: Berlijn 1945. Antony Beevor. Nl uitgave
Dat zie je wel vaker op Bol.com. Ook met dvd's. Zodra het niet meer leverbaar is zijn er mensen die hun exemplaar te koop zetten voor een veelvoud van de oude prijs.


do jan 26, 2012 3:19 pm
David
Bericht Re: Berlijn 1945. Antony Beevor. Nl uitgave
Ik vond het al zo maf. Zeker omdat er nog zoveel Engelse versies in omloop zijn.Had hem wel gelijk aangepast naar 40.- op Bol... :wink: Zo ben ik dan ook wel weer :roll:

In ieder geval mag California hem overnemen voor het bedrag wat ik in eerste instantie in mijn hoofd had. Zie PM!


do jan 26, 2012 7:32 pm
David
Bericht Re: Berlijn 1945. Antony Beevor. Nl uitgave
California reageert niet op mijn PM. Zie daarom het verkooptopic. Dit topic kan op slot wat mij betreft.


di jan 31, 2012 7:48 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group