Het is nu do maart 28, 2024 4:14 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
PR bezoek aan STIWOT regio Zeeland 
Auteur Bericht
lars40/45
Bericht PR bezoek aan STIWOT regio Zeeland
Onmisbaar in het PR werk zijn sterke regio vertegenwoordigers van STIWOT die ter plaatse de mensen kennen, de contacten leggen en de actualiteit volgen. Dit zijn de mensen die hard werken voor STIWOT maar waar we binnen het PR werk niet zonder kunnen en die we voor geen goud willen wissen.
Dus op een druilerige zaterdag naar het gemoedelijke Zeeland gegaan waar onze regio vertegenwwordiging in handen is van onze Mia en via haar contacten ben ik deze dag uitgenodigd voor een introductie bij Stef Traas en familie die een uniek museum beheren met een slimme collectie waar uitstekende keuzes zijn gemaakt. Het bevrijdingsmuseum in Nieuwdorp (Zld).Voor een kleinschalig museum hebben ze een heel hoge standaard weten te bereiken en de binding met de lokale bevolking uit alle lagen van de samenleving binnen de provincie Zeeland is terug te vinden in prachtige persoonlijke objecten met elk een uniek verhaal. Niet voor niets een erkend museum en deze locatie mag van mij als voorbeeld dienen voor tal van grote collecties waar ik soms de draad volledig kwijt raak of mijn interesse na de 15e vrachtwagen toch begint af te nemen. Hier is de kunst van weg laten en keuzes maken tot in de finesse uitgevoerd, bovendien straalt de gastvrije en deskundige ontvangst en begeleiding een sfeer uit die de grote musea al lang geleden zijn kwijt geraakt. Stef zijn vader heeft nog creatieve ideeën als het gaat om een lokale battlefieldtour waarbij we nog over kunnen varen in een DUKW. Met grote uitbreidingsplannen in de nabije toekomst en de koppeling met een grote speeltuin met skelterparcours en de aanleg van een eigen buitenterrein met voertuigen en speelmogelijkheden is de toekomst voor dit museum gegarandeerd. Ook hier lopen onze folders weer als een trein en ik dank Mia weer voor haar goede inzet en introductie :D


za aug 13, 2011 8:49 pm
Avatar gebruiker
Jelle Y.

Geregistreerd:
do jul 23, 2009 11:43 am
Berichten: 3092
Woonplaats: Leeuwarden
Bericht Re: PR bezoek aan STIWOT regio Zeeland
Dat heb je mooi gezegd Lars!

_________________
Jelle
Awards/Persons Editor

"The Navy can lose us the war, but only the Air Force can win it. The fighters are our salvation, but the bombers alone provide the means of victory." Winston Churchill


za aug 13, 2011 9:05 pm
Profiel
Paul
Bericht Re: PR bezoek aan STIWOT regio Zeeland
Klinkt als een zeer mooie ontwikkeling!


zo aug 14, 2011 9:48 am
muncio
Bericht Re: PR bezoek aan STIWOT regio Zeeland
Klasse inspanning voor Stiwot.


zo aug 14, 2011 10:51 am
Mia
Bericht Re: PR bezoek aan STIWOT regio Zeeland
Mooi verslag van een paar gezellige uurtjes Lars :)
Het Bevrijdingsmuseum Zeeland heb ik op de hoogte gebracht van je verslag over hun museum waarbij ik nog wil opmerken dat ze met de veteranen een goed contact onderhouden en fungeren als ontmoetingsplaats op iedere laatste woensdag van de maand. Zowel oorlogs- als vredesmissieveteranen maken hier gebruik van om onder genot van een drankje met elkaar in contact te blijven. Ook krijgen ze regelmatig bezoek of informatie van familie van geallieerden, waar ook vandaan, Canada, Nieuw Zeeland enz. die op één of andere manier met Zeeland te maken hebben gehad tijdens WOII.


zo aug 14, 2011 12:25 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group