Het is nu do maart 28, 2024 12:12 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Ideetje voor oorlogsmusea.nl 
Auteur Bericht
Ishirra
Bericht Ideetje voor oorlogsmusea.nl
Ik ben bezig een tour samen te stellen voor m'n vakantie in Normandiƫ vanaf 19 maart. Oorlogsmusea.nl helpt me hier uitstekent bij!
Nu heb ik wel nog een klein ideetje. Is het niet handig om de openingsuren van een museum erbij te zetten? Dit spaart de mensen die een hele tour samenstellen flink wat tijd uit. Hoeven ze de site niet te verlaten om achter te openingsuren te zoeken...

Is maar een klein ideetje, zonder lukt ook wel, zou het gewoon een stuk makkelijker maken :)

An


za maart 12, 2011 3:09 am
Bestuur STIWOT
Ewoud

Geregistreerd:
vr apr 16, 2004 7:05 pm
Berichten: 1024
Woonplaats: Amsterdam
Bericht 
Jaren geleden werd dit nog met enige regelmaat bij de artikels geplaatst, maar uiteindelijk hadden we besloten om dit toch maar weg te laten. Het is namelijk voor het OM team ondoenlijk om dit soort actuele informatie bij te houden voor meer dan 1200 musea. Om die reden hebben wij telkens een doorverwijzing geplaatst naar de websites van de musea zelf.

Maar i.i.g. bedankt voor het meedenken! :)

_________________
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)


za maart 12, 2011 10:04 am
Profiel WWW
Ishirra
Bericht 
Oh, dat wist ik niet. Zou inderdaad een hoop werk zijn voor jullie kant.
Nou dan blijf ik het wel op deze manier uitvissen :mrgreen:


za maart 12, 2011 10:09 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group