Het is nu do maart 28, 2024 2:32 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Go2War2 poll 
Auteur Bericht
MichelG
Bericht Go2War2 poll
Beste mensen,

Met ingang van nu zullen we in dit topic melden wanneer er weer een nieuwe poll geplaatst is op www.Go2War2.nl

Daarnaast kunt u op deze plek uw mening geven, vragen stellen en opmerkingen plaatsen aangaande de polls.

Voor diegenen die het nog niet gezien hebben: sinds donderdag staat er weer een nieuwe poll online.


Met vriendelijke groet,


za nov 14, 2009 4:47 pm
koos24
Bericht Re: Go2War2 poll
MichelG schreef:
Beste mensen,

Met ingang van nu zullen we in dit topic melden wanneer er weer een nieuwe poll geplaatst is op www.Go2War2.nl.

Daarnaast kunt u op deze plek uw mening geven, vragen stellen en opmerkingen plaatsen aangaande de polls.

Voor diegenen die het nog niet gezien hebben: sinds donderdag staat er weer een nieuwe poll online.


Met vriendelijke groet,


De link werkt niet.


ma nov 16, 2009 11:55 pm
MichelG
Bericht 
Beste Koos,

Als je nu op de link in mijn bericht klikt dan lukt het zeker!

Vriendelijke groet,


di nov 17, 2009 12:07 am
MichelG
Bericht 
De nieuwe poll staat weer online.

Ook deze keer weer een actuele poll.
Ditmaal naar aanleiding van het bericht "De Duitse ambassadeur Thomas Läufer wil naar de jaarlijkse dodenherdenking op de Dam in Amsterdam op 4 mei komen"
Het volledige bericht is hier te lezen: http://www.stiwotforum.nl/viewtopic.php?p=130279#130279

De poll is te vinden op www.go2war2.nl


wo dec 23, 2009 9:37 pm
Jente
Bericht 
Ik vind dat de Duitse ambassadeur daar moet aanwezig zijn. Op 11 november verwelkomde Sarkozy zelfs Merkel. En dat terwijl Frankrijk 2 keer is aangevallen in 25 jaar tijd.


do dec 24, 2009 12:13 am
Harro
Bericht 
Vind ik ook hoor, maar Sarkozy-Merkel vind ik geen argument. 11 november was geen herdenking van een conflict tussen Frankrijk en Duitsland en al helemaal niet van de doden die daarbij gevallen zijn. 4 mei is dat wel, dus dat is een heel andere en niet te vergelijken situatie. Maar na bijna zeventig jaar is het inderdaad geen slecht idee om de Duitsers bij de dodenherdenking te betrekken.


do dec 24, 2009 12:18 am
Jente
Bericht 
Harro schreef:
Vind ik ook hoor, maar Sarkozy-Merkel vind ik geen argument. 11 november was geen herdenking van een conflict tussen Frankrijk en Duitsland en al helemaal niet van de doden die daarbij gevallen zijn. 4 mei is dat wel, dus dat is een heel andere en niet te vergelijken situatie. Maar na bijna zeventig jaar is het inderdaad geen slecht idee om de Duitsers bij de dodenherdenking te betrekken.


Bij ons (in Vlaanderen) is normaal toch dat we de doden herdenken op 11 november ?


do dec 24, 2009 10:14 am
Harro
Bericht 
Het KAN je met alle aandacht in de media toch niet ontgaan zijn wat Merkel, Gorbatsjov, Sarkozy, Brown, Medvedev, Walesa (Hillary) Clinton en tal van andere prominenten op 11 november 2009 herdacht hebben?

BTW, Volkstrauertag is de Duitse nationale dodenherdenking die elk jaar twee zondagen voor advent plaatsvindt. Dit jaar was dat op 14 november.


do dec 24, 2009 10:51 am
Moderator
Avatar gebruiker
Jean

Geregistreerd:
vr jul 24, 2009 2:23 pm
Berichten: 1184
Woonplaats: Flanders Fields
Bericht 
Euh Harro... 11 november is een feestdag in België en Frankrijk Engeland om het einde van Wo1 te herdenken en alle gevallenen te eren in alle oorlogen erna.

Het Britse Gemenebest: Remembrance Day of Armistice Day.
België: Wapenstilstandsdag.
Frankrijk:jour du Souvenir of jour de l'Armistice.
Amerika: Veteransday

Nederland was neutraal ten tijde van. Dus 4 mei voor Wo2 en nadagen.

Zeker niet onbelangrijk 11 november,voor WO2 kenners. De dag dat het zaadje van de volgende haat werd geplant.

_________________
Ni dieu, ni maitre


do dec 24, 2009 11:04 am
Profiel
Harro
Bericht 
Ik weet donders goed dat de Belgen, Fransen en Britten dat op 11 november herdenken maar dat heeft in dit geval helemaal niets met de aanwezigheid van Sarkozy in Berlijn te maken.


do dec 24, 2009 11:37 am
Moderator
Avatar gebruiker
Jean

Geregistreerd:
vr jul 24, 2009 2:23 pm
Berichten: 1184
Woonplaats: Flanders Fields
Bericht 
Harro, Sarkozy verwelkomde Merkel op 11 november in PARIJS, als eerste Bondskanselier ooit was ze aanwezig bij de 11 novemberviering, en dit als teken van respect voor alle doden. Twee dagen eerder (9nov) zaten ze samen in Berlijn met die andere lui om de "val" te vieren. Zijn twee historische data die je door elkaar haalt.

_________________
Ni dieu, ni maitre


do dec 24, 2009 11:58 am
Profiel
Harro
Bericht 
Je hebt gelijk 11/9, 9/11, 11/11, lekker warrig ben ik op de vroege morgen.


do dec 24, 2009 12:18 pm
Jente
Bericht 
Harro schreef:
Ik weet donders goed dat de Belgen, Fransen en Britten dat op 11 november herdenken maar dat heeft in dit geval helemaal niets met de aanwezigheid van Sarkozy in Berlijn te maken.


Nee Angela Merkel bezocht op 11 november Sarkozy bij de Arc De Triomphe. Omdat Sarkozy aanwezig was in Berlijn.


do dec 24, 2009 12:19 pm
Harro
Bericht 
Ja zover waren we inmiddels al "Jentyyy" ;)


do dec 24, 2009 12:56 pm
Jente
Bericht 
Oei, :)


do dec 24, 2009 1:53 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group