Het is nu do maart 28, 2024 2:13 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Hurwenen en Rossum 
Auteur Bericht
Janine van Altena
Bericht Hurwenen en Rossum
Hallo mijn naam is Janine van Altena
Ik ben 36 jaar en ik verdiep mij in de tweede oorlog en zou graag er zo veel mogelijk over te weten komen .
En ik ben op zoek naar informatie over de tweede wereld oorlog in mijn geboorte dorp Hurwenen en Rossum GLD .
En ik zou graag zo veel mogelijk informatie daarover in willen winnen . .
En ik hoop dat er iemand is die mij hiervan zou kunnen voorzien en bij zou kunnen helpen .
Met vriendelijke groeten van Janine van Altena


[Edit Auke]Topic gesplitst uit WOII Actueel[/edit]


di mei 31, 2016 10:47 pm
Marius Peter
Bericht Re: Verwacht: Wereld in Oorlog #27
Janine van Altena schreef:
Hallo mijn naam is Janine van Altena
Ik ben 36 jaar en ik verdiep mij in de tweede oorlog en zou graag er zo veel mogelijk over te weten komen .
En ik ben op zoek naar informatie over de tweede wereld oorlog in mijn geboorte dorp Hurwenen en Rossum GLD .
En ik zou graag zo veel mogelijk informatie daarover in willen winnen . .
En ik hoop dat er iemand is die mij hiervan zou kunnen voorzien en bij zou kunnen helpen .
Met vriendelijke groeten van Janine van Altena


Best forum, Janine is nieuw op dit forum en ik ken haar en ze heeft dit bericht hier op een verkeerde plek geplaatst. Kan een moderator dit a.u.b. naar bijv. gevechten en operaties verplaatsen? Wellicht onder de noemer van Hurwenen en Rossum. Zij is namelijk op zoek naar alles wat maar van haar interesse kan zijn als het gaat om deze regio. Excuses voor het ongemak.


zo jun 12, 2016 3:02 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group